Analiza Lokalizacji

Pozwala na identyfikację dużych oszczędności wszędzie tam gdzie mamy do czynienia z danymi lokalizacyjnymi takimi jak adres czy współrzędne GPS.

Taką analizę optymalizacyjną przeprowadza się ze względu na wybrane kryteria. Ilustruje to poniższy przykład:

Analiza lokalizacji nowego magazynu

Jeżeli dysponujemy danymi transakcyjnymi dotyczącymi sprzedawanych produktów (wolumenów sprzedaży) oraz informacją na temat lokalizacji klientów (na przykład dane adresowe) możemy wskazać najodpowiedniejsze miejsce na magazyn ze względu na całkowity koszt transportu, czas dostarczenia lub emisję CO2. Jesteśmy w stanie również przeprowadzić analizę trendów i przeprowadzić taką symulację na podstawie prognozowanej, przyszłej sprzedaży.

Możemy ponadto sprawdzić efektywność łączenia transportów ze względu na region lub dzień tygodnia.

Nowe możliwości dzięki wizualizacji

Jest bardzo wiele analiz, które można przeprowadzić mając dane lokalizacji. Już samo zwizualizowanie danych na mapie 2D pozwala dostrzec nowe zależności czy nieracjonalne zachowania. Znając Państwa potrzeby będziemy mogli zaproponować odpowiedni model i przedstawić atrakcyjną wycenę projektu. Zachęcamy do zostawienia wiadomości, nasi specjaliści skontaktują się z Państwem.